استوری کردن پست های دیگران در اینستاگرام

اکنون بیش از 300 میلیون کاربر، روزانه از استوری های اینستاگرام استفاده می‌کنند و ارسال محتوای فید شما در استوری ها راهی عالی برای افزایش دسترسی و تعامل با سایر کاربران است. در نتیجه با ما در این مقاله همراه شوید تا روش استوری کردن پست های دیگران در اینستاگرام را یاد بگیرید.

وقتی در فید خودتان با چیزی مواجه شدید که به شما الهام می‌دهد، مانند پستی از یک دوست که برای هدفی پول جمع‌آوری می‌کند یا عکسی از یک طرح جدید از برند مورد علاقه‌تان، اکنون می‌توانید آن پست را به‌عنوان برچسبی در استوری خود برای دوستانتان به اشتراک بگذارید تا دنبال‌کنندگان شما هم آن را مشاهده کنند.


نحوه استوری کردن پست های دیگران در اینستاگرام

برای اشتراک‌گذاری یا استوری کردن پست های دیگران که در بخش فید شما ظاهر شده‌اند باید مراحل زیر را انجام بدهید:

1- روی دکمه هواپیمای کاغذی زیر پست مورد نظر ضربه بزنید (مانند ارسال پیام مستقیم)

2- سپس گزینه‌ای را در منوی زیر با مضون ایجاد یک استوری با این پست (Create a story with this post) را مشاهده خواهید کرد.

3- روی این گزینه ضربه بزنید تا پست مورد نظر را به عنوان یک برچسب با پس‌زمینه سفارشی‌شده برای اشتراک‌گذاری در استوری خود ببینید. شما می‌توانید عکس یا ویدیو را جابجا کنید، اندازه آن را تغییر دهید یا بچرخانید. همچنین می‌توانید از ابزارهای طراحی استفاده کنید یا متن و برچسب (Tag) به آن اضافه کنید.

استوری کردن پست های دیگران - 1

هر پستی که در یک استوری به اشتراک گذاشته شود، لینکی به پست اصلی خواهد داشت و شامل نام کاربری پست اصلی نیز هست.

فقط پست های حساب‌های عمومی اینستاگرام را می‌توان در استوری ها به اشتراک گذاشت. اگر یک حساب عمومی دارید و می‌خواهید از به اشتراک ‌گذاشته شدن پست‌هایتان توسط افراد دیگر جلوگیری کنید، می‌توانید این کار را در تنظیمات اینستاگرام انجام دهید.


چگونه برندها می‌توانند از این ویژگی استفاده کنند

بسیاری از برندها و اینفلوئنسرها از استوری ها به عنوان راهی برای جلب توجه به آخرین فید خود و تبلیغ آخرین پست های خود استفاده می‌کنند. این امکان که کاربران به‌جای گرفتن اسکرین شات از یک پست و افزودن دستی آن به استوری‌ها، مستقیماً به آخرین پست های فید خود لینک دهند، یک به روزرسانی خوشایند در این فرآیند است.  

استوری کردن پست های دیگران - 2

این ویژگی می‌تواند به برندها اجازه دهد تا از استوری‌ها به عنوان راهی برای تبلیغ متقابل پست های فید خود، برای مخاطبان خود در استوری‌ها استفاده کنند. این ویژگی برای افرادی که ممکن است پست مورد نظر را در فید خود از دست داده باشندمناسب است.

یکی از دلایلی که ما استوری‌ها را بسیار دوست داریم این است که می‌توان از آن به عنوان محتوای تبلیغاتی متقابل استفاده کرد و اکنون کاربران می‌توانند مستقیماً از استوری‌ها به فید شما بروند.




مطالبی که شاید برای شما مفید باشد

نحوه فعال کردن احراز هویت دو مرحله‌ای در اینستاگرام

نحوه تغییر رمز عبور اینستاگرام یا تنظیم مجدد آن

نحوه به روز رسانی اینستاگرام




دیدگاهتان را بنویسید